onsdag 17 juli 2013

Göteborg och Barsebäckshamn!

Dagen efter vi kommit hem från Olofström fick jag åka till Göteborg och segla med Farmor och Folke. Deras båt Galatea låg mitt i Göteborg vid Operan och Läppstiftshuset.
Vi seglade hela nästa dag och kom till Stenungssund. Där provade jag och Folke gummibåten med elmotor.
Nästa dag tog vi buss och tåg hem. När jag kom hem hade vi besök av mammas och pappas kompisar och deras familjer så det var fullt ös! :)
 
Vi åt middag på den stora båten i bakgrunden





Jag rodde runt i hamnen med gummibåten.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Barsebäckshamn
Pappas farmor Monica fyllde 90 år torsdagen den 11 juli. Då åkte vi dit och var i Barsebäckshamn hela dagen. 
 Vi åt middag i hamnen på kvällen. Där träffade vi Linns kompis  på en segelbåt!






1 kommentar: